onsdag 12. desember 2012

KLM

KLM, ett diskriminerede og dårlig flyselskap-



Familien min reiste med ett flyselskap kallt KLM til USA. Dette er det værste flyselskapet jeg noen gang har fløyet med. Jeg har aldri hatt det så grusomt på en flytur noen gang! Da vi kom frem til Amsterdam måtte vi løpe for å rekke det neste flyet, men det hadde de overbooket så vi ble kastet av med beskjeden; "Beklager flyet er fullt."
Etter mye argumentasjon og ha blitt sendt frem og tilbake mellom forskjellige personer i forskjellige skranker ble vi og folk som stort sett var enten fra Skandinavia eller Japan (diskriminerende KLM) så ja, vi ble samlet sammen og stappet i en buss og sendt til et hotell, hvor de hadde en egen meny med mat for "folk som ble kastet av KLMs fly" men den var ikke så veldig spennende, så vi kjøpte mat fra hotellets egen meny. :)
Etter det sov vi ett par timer, i KLMs ganske ekkle klebrie udelte t-skjorter, og vi fikk også tannbørster og tannkrem, men børstene knakk og tannkremen smakte hudkrem. skulle gjærne også hatt en hårbørste som ikke knakk.. eller deo.. eller noe som helst. huff.

Så sto vi opp midt på natten og ble stappet inni den samme bussen og kjørt tilbake til flyplassen, hvor vi var så trøtte og slitene at vi ble sittende å sove før vi ble lesset inn på flyet. det var trangt. men det gikk fint. Fly er som oftest litt trangt. den ille delen kommer når man må sitte litt trangt i 10 timer.

Da vi kom frem til min onkel og tante var vi så trøtte at vi brukte en dag på å være sløve. Dermed hadde vi kastet bort 2 av feriedagene våre i USA.

På vei tilbake har jeg ikke så veldig mye å klage på, bare at jeg ikke fikk bøye ryggen bakover og slappe av hele turen for mannen bak meg "fikk ikke plass til bena sine" (ingen gjorde det) og flyvertinnene gjorde ikke noe enda vi ba om det, så jeg måtte sitte rett opp og ned i 10 timer.

ERGO: Ikke reis med KLM.

Karen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar