onsdag 19. desember 2012

Jeg Anbefaler

JEG ANBEFALER

Jeg er jo så glad i musikk, så jeg skal anbefale 3 sanger for deg!



Så jeg vil begynne med å anbefale dette bandet:
Blood Command


Denne sangen: Cult Of The New Beat, er en av mine nye favorittsanger, den er energifyllt og jeg elsker å høre på den når jeg går til skolen og det er iiiiiiiskaldt ute, den varmer opp i hele kroppen!




Det neste jeg skal anbefale for deg er:
The Wombats


Og denne sangen har vært på topplisten min en stund, men ikke søren om den går ut på dato! Ekstremt bra sang, setter seg på hjernen med en gang!





Og det siste jeg skal anbefale for deg er:
All Time Low


Ett band jeg nylig begynte å høre på igjen, sangen setter seg også på hjernen ganske fort, og gir deg lyst til å hoppe rundt og danse av glede
-om du spørr meg :)




Karen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar