onsdag 19. desember 2012

19.12.12

19.12.12

Ikke lenge før det er jul! 

Selv tenker jeg ikke så allt for mye på hvordan julaften skal bli, den er jo den samme hvert år, og selvfølgelig er det koselig, men jeg foretrekker å være ute på snowboard!
Hele vinteren går med til å ha brett eller ski på beina og trene slik som alle de andre jeg kjenner gjør -bare om sommeren..
Jeg ser frem til å stå mer på snowboard, slite som en raring på å få meg opp fra 2 meter dype hull som åppstår i snøen hver gang jeg tryner, og bli sikkelig god igjen! Har ikke stått brett på et år.. utenom longboard da så klart! Jeg er veldig spent på om all longboardingen har gjort meg bedre eller dårligere på snowboard!
Så det blir gøy og komme tilbake å fortsette treningen på slalom og hobby-kjøringen på brett.
Carving-svingene mine burde nok finpusses litt før 2013's kommende påskerenn!

Foreløpige Nyttårsmål:
 1. Forbedre carving-svingene mine
2. Lære meg å hoppe på snowboard
3. Gå på nesa 120 ganger, som alltid!
4. Slå fattern i påskrennet



Dette er et bilde av fattern på brett

Noen fler som gleder seg til å komme seg ut i bakken??



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar