torsdag 13. september 2012

Norsklekser



Eminem - Cleanin' Out My Closet


Ja dette er da en oppgave vi fikk i Norsk, på skolen.
Musikkvideoen er da Eminem's Cleanin' Out My Closet. Ikke helt min musikksmak, men jeg overlever.

Musikkvideoen handler da om artisten som forteller om oppveksten sin. Han hadde det tydeligvis ikke så bra hjemme da han var mindre, og som vi lærte i norsktimen: Så er det sånn at det er mange artister, kunstnere eller forfattere som ikke gjør familiene deres så veldig stolte når de legger ut om sine meninger og synspunketer på hvordan den virkelig er.
Etter min mening har alle familier problemer i større eller mindre grad, i kortere eller lenger perioder. At denne artisten velger å fortelle om sin historie er jo helt supert, men man burde kanskje tenke på resten av familien sin når man velger å gå ut på denne måten med personlig informasjon. -men det er min mening.

Musikkvideoen handler om at han vil rydde opp i livet sitt, og at moren hans tydeligvis ikke behandlet han så godt da han var liten. Kanskje gjorde hun det beste hun kunne?
Det kan ikke vi vite, men tenk deg om 2 ganger før du sier "stakkars Marshall" og ikke "stakkars Marshalls mor, som får historien sin spredt utover verden i form av lyd og bilde"


Ja, en smule hardt kritisert av mine meninger. Takk for ytringsfrihet sier jeg bare :D
Karen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar